Zapytanie ofertowe – etap II projektu Toker
W związku z realizacją projektu pn. „Budowa e-usługi TOKER – inteligentnego narzędzia wsparcia terapii logopedycznych dla osób z zaburzeniami orofacjalnymi, z wykorzystaniem zaawansowanego modułu do rozpoznawania mowy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 – 2013 zapraszamy do składania ofert dotyczących zakupienia poniższych towarów i usług:
- Zakup zestawu komputerowego dla Przedstawiciela Handlowego 1 szt. (min parametry: komputer typu laptop 15cali, led, mysz, torba na laptopa, ok. 4GBpamieci RAM, karta graficzna, dysk twardy 250GB, modem GSM);
- Zakup 1 szt. licencji na pakiet oprogramowania biurowego typu Office;
- Zakup usług translacyjnych – tłumaczenie wytworzonej w etapie części e-usługi;
- Zakup usług eksperckich – zaopiniowanie warstwy merytorycznej powstałego modułu dla afatyków przez specjalistę w zakresie logopedii;
- Zakup usług prawnych – stworzenie regulaminu e-usługi Toker – moduł dla afatyków;
- Zakup usług prawnych – opracowanie opinii w zakresie ochrony praw autorskich i patentowych;
- Zakup audytu zewnętrznego funkcjonalności systemu w zakresie zgodności powstałej części e-usługi z założeniami projektowymi;
- Zakup reklamy kontekstowej w wyszukiwarkach internetowych – zakres oraz stawka obsługi;
- Pozycjonowanie strony internetowej projektu;
- Zakup materiałów promocyjnych – ulotki: ok. 3400,00 szt.;
- Zakup szkolenia z zakresu optymalizacji i marketingu internetowego – 2 os.;
- Zakup szkolenia z zarządzania projektami e-biznesowymi – 1 os.;
Oferty należy składać do 31.08.2012 roku w siedzibie Toker Sp. z o.o. lub mailowo na adres toker@toker.com.pl.
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Data publikacji: 01.08.2012